Mulla on nyt muutaman päivän ollut hermot aivan tajuttoman kireällä. Huudan kissalle ihan koko ajan teki se mitä vain, etenkin jos se maukasee enemmän kun kerran tai kahdesti. En yhtään jaksa kun kissan "juttelua". Hermot napsahtaa myös ihan pikku asioista, jotain tippuu kädestä tai ei asetu pöydälle/kaappiin/mihin ikinä juuri niin kun halusin. Viskoin muovista kantta astiakaappiin varmaan viisi kertaa vaikka tiedän, että kovaa viskomalla se vain kimpoaa takaisin, mutta kun se perkele ei meinannut mahtua muiden astioiden sekaan. Mutrussa ollut sukka meinasi olla este kirjastoon, postiin ja kauppaan lähdölle, olin jäädä kotiin. Vanha rikkinäinen pöytätuuletin joutui eilen väkivallan kohteeksi kun se saattaa miettiä viisi minuuttia ennen kun alkaa pyöriä kunnolla. Pitäisi ostaa uusi, mutta ei ole olevinaan rahaa, eikä kyllä juuri nyt olekkaan. Iskältäkin piti pyytää kolme ja puoli sataa, että saan maksetuksi vuokran kun maksoin ne opintolainan korot, joita sossu siis ei suostu maksamaan. Pitäisi se valituskin kirjoittaa viikonlopun aikana, että kerkeää ajallaan.
Onneksi löysin laatikosta puoli askia tupakkaa, se auttaa hetkellisesti hermoihin. En olekkaan tupakoinut varmaan parii vuoteen (eihän tupakka mene vanhaksi?). Olen vajaassa viikossa polttanut melkein sen puoli askia ja minä sentään nukun yli 12 tuntia päivässä. Sekin on muuten lisääntynyt. Tässä jo hetken selvisin 9-10 tunnin unilla, mutta nyt kuukauden verran olen nukkunut 10-14 tuntia, pahenee vain. Voisin nukkua ihan loputtomiin.
Melkein voisi epäillä hormooneja, mutta olen kyllä sekottanut hormonitoimintani ihan täysin syömällä e-pillereitä putkeen lähes vuoden kerrallaan, siis kerran vuodessa pidän sen seitsemän päivän tauon enkä joka kuukausi kuten ohjeet sanoo. Onneksi en halua tulevaisuudessakaan lapsia.
Voisin varata ajan lääkäriin saadakseni jotain hermolääkkeitä, mutta viimeeksi kun kävin, viime viikolla allergialääkkeitä, olin saanut uuden lääkärin. Ihan mukava (kai) nuori siilipäinen nainen, mutta jotenkin koko ihminen ahdisti minua ihan hirveästi. Että nyt ei sitten käydä mtt:ssa eikä terveyskeskuksessa.