Mä oon niin loppu. Mikään ei huvita eikä mitään jaksa. Mä en halua. Voisin hautautua jonnekin maan alle ja lopettaa ihan kaiken yrittämisen mihinkään suuntaan. Typerä matikan opettaja ilmoitti etten voi tehdä koetta kun virallisina koepäivinä eli jakson lopussa. Muuten ihan kiva, mutta kun siellä on jo se uskonnon koe ja tämän jakson kokeet. En minä jaksa neljää koetta tehdä. En kai minä nyt muuten kävisi vain kahta kurssia per jakso jos jaksaisin enemmän! Enkä minä voi siirtää niitä minnekkään pidemmälle kun sielläkin on kokeita. Viime vuonna pystyi tekemään kokeita muinakin aikoina, en tajua miksi ei nyt! Ja jos sääntöjä on kiristetty niin olisivat perkeleet nyt hommanneet sen yleisen uusintapäivän. Kenelle superihmiselle nämä säädökset ja koulut on tehty?! Lopetan koko helvetin koulun. Mä tämmöstä jaksa. Miksi mä edes yritän mitään kun ei mikään koskaan onnistu? Pelkkää surua ja murhetta jatkuvasti. Ehkä elämä olisi helpompaa kun jäisi vaan kotiin makaamaan eikä väkisin yrittäisi parantua ja pysyä yhteiskunnan vaatimuksissa kiinni. Jos voisin juoda alkoholia niin alkaisin juopoksi. Ehkä mä alan sitten muuten vaan mökkihöperöksi joka ei ikinä poistu kotoaan...tai jotain. Tai sitten lopetan koko elämisen.